Menu

Kampklar

Velkommen til Lystrup IF's Kampklar side! 

På denne side kan du navigere ind på DBU's hjælpesider til "spillere og forældre" og "trænere/holdledere".

Vi vil løbende opdatere vores egen FAQ, som du også finder her på siden.

Finder du ikke svar på dine spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til kampklar@lystrupfodbold.dk

FAQ - Generelle spørgsmål til Kampklar

Hvor får jeg adgang til KampKlar?

Du finder KampKlar i Fodbold appen, som du kan downloade gratis i App Store og Google Play. Alternativt på Mit DBU på dbu.dk. 

Hvis du som spiller - eller 'kontaktperson' til en spiller - er sat på det rigtige hold i klubben, så vil du automatisk kunne se holdet, når du logger ind. Du behøver således ikke acceptere en invitation eller lignende. 

Jeg får ikke noget frem, når jeg går ind i KampKlar. Hvorfor?

Du skal være sat på et stamhold i klubben for at kunne bruge KampKlar. Lige så snart du er det, kan du se dine trænere, holdkammerater og aktiviteter på holdet. 

Både klub og træner kan sætte dig på et hold, hvis du er oprettet i klubbens system. 

Det samme gør sig gældende, hvis du er ´'kontaktperson' for fx dit barn. Se hvordan du bliver kontaktperson her. 

Kan jeg ikke skifte rundt mellem profiler, i stedet for at logge ud og ind hele tiden?

Jo, det kan du. Du kan som 'kontaktperson' samle det hele på én profil. 

På den måde kan du skifte rundt mellem de forskellige roller eller spillere. 

Se her hvordan du bliver kontaktperson. 

Hvordan sender jeg beskeder i KampKlar?

Du kan fra KampKlar i Fodbold app'en sende beskeder til spillere, trænere og forældre. 

Se hvordan her. 

På siden her finder du alle vejledninger til funktionerne i KampKlar. 

Kan jeg få kampe og træninger ud i min egen kalender?

Ja, det kan du. Under 'samlede aktiviteter' kan du finde alle KampKlar-aktiviteter, der vedrører dig - som holdleder, spiller eller kontaktperson. 

Fra de tre prikker kan du finde 'Tilføj aktiviteter til kalender', og kan herfra hente et iCal-link, som du kan sætte ind i din egen kalender. 

Læs vejledningen til at få KampKlar-aktiviteter i din egen kalender her. 

Hvordan indstiller jeg de beskeder, jeg får fra KampKlar?

I højre hjørne i Fodbold app'en har du dit eget DBU Beskedcenter, hvor beskeder fra bl.a. KampKlar er samlet. 

Du får beskeder som både kontaktperson og spiller. Se hvordan ud indstiller dit beskedcenter i Fodbold app'en, så du kun får de beskeder, du har brug for - og får sendt beskeder videre som e-mail eller SMS - lige her.

FAQ - Generelle spørgsmål

Hvordan man får fat i brugernavn / password hvis man ikke har det?
Hvordan opretter jeg en kontaktprofil?
Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg?

Husk at tjekke, at brugernavn og adgangskode er skrevet korrekt.

Dit brugernavn er ikke din mailadresse, med mindre du har valgt det. Ofte har det forbindelse til dit navn. 

Hvis du indtaster din mailadresse på linket her, kan du få oplyst dit brugernavn - og vælge en ny adgangskode, hvis du skulle have glemt den

Skal jeg bruge en ny profil til at logge ind i Fodbold app'en og i KampKlar?

Nej. Din profil - brugernavn og adgangskode - er det samme i alle DBU's systemer. 

Dit brugernavn er ikke din mailadresse, med mindre du har valgt det. Ofte har dit brugernavn en sammenhæng med dit eget navn. 

Hvis du indtaster din mailadresse på linket her, kan du få oplyst dit brugernavn - og vælge en ny adgangskode, hvis du skulle have glemt den. 

Jeg har allerede brugt min mailadresse én gang - skal jeg oprette en ny til mit barn?

Nej. Du kan sagtens have mere end én profil tilknyttet den samme e-mailadresse. 

Hvis du på linket her indtaster din mailadresse, vil du få oplyst alle de brugere, der er tilknyttet din e-mail. 

Hvis du er forælder kan du med fordel blive kontaktperson for dit barn. Derved kan I være flere om at styre den samme profil - og du kan styre flere profiler med ét login. Se hvordan du bliver kontaktperson her.  

 

Hvordan kan jeg tjekke, om jeg har en profil?

Din e-mailadresse er adgangen til din DBU-profil. Du kan bruge dette link til at taste din mailadresse ind og se, om du har en profil i forvejen. 

Hvis du ved, at du har en profil - men det ikke er din mailadresse, der er tilknyttet profilen - kan klubben hjælpe dig med at ændre den. 

Hvis ikke du har en profil, og du skal spille i en fodboldklub, er det letteste at du:

1) Melder dig ind online på klubbens hjemmeside, hvis din klub tilbyder det. 

2) Beder klubben oprette dig i deres administrationssystem (KlubOffice). 

Skal jeg oprette en ny profil for at spille i en klub ?

Du skal kun oprette en ny profil, hvis du ikke har en i forvejen. Du skal være opmærksom på, at hvis du opretter en ny profil i Fodbold appen eller på dbu.dk, så bliver den ikke automatisk tilknyttet den klub, hvor du eller dit barn skal spille fodbold. Du kan med andre ord ikke bruge din profil til ret meget, hvis formålet med den er at være medlem i en fodboldklub.     

Alle fodboldklubber i Danmark skal oprette alle sine spillere i administrationssystemet 'KlubOffice'. Mange klubber tilbyder, at man som spiller selv kan melde sig ind online via klubbens hjemmeside. Tjek evt. på klubbens hjemmeside eller spørg en administrator. 

Hvis ikke det er tilfældet, er det klubbens opgave at oprette dig som spiller i klubben. 

Luk